Summa sidvisningar

söndag 28 februari 2016

Pimpel hela helgen

I lördags var jag, Robert och Esa uppe på hjälmaren igen . Hittade en del fisk vid 10:30 . Nappade bra i 30 min för alla men sedan dog det ut fullständigt. Verkar som det är morgonfiske som gäller däruppe. Tråkigt när man har 12 mil upp till sjön. Idag var jag ute på Vänerns is efter rapport om hyfsat bra fiske där igår. Sparkade ut till positionen jag fått men dom var inte alls på hugget. Nån enstaka här å där.  Men det fanns grov abborre den saken är klar. Tappade ett par riktigt stora och den största jag såg som landades var på 1,5kg ca.  Får ta nya tag igen nästa helg! Gäller att passa på så länge isarna ligger, laxfisket hinns med senare. // Fredrik 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.